Internal branding

Het succes van elke boodschap begint bij de mensen die het merk uitdragen. Pas als je belofte intern wordt gedragen kun je het overtuigend communiceren.

Bekijk alle gerelateerde cases hieronder.

NPO Radio 4

Met haar aanscherpte positionering wil NPO Radio 4 een breder publiek interesseren voor klassieke muziek. Onze Kapel ontwikkelde een campagne die deze ambitie intern en extern activeert.

3FM

NPO 3FM heeft een nieuwe huisstijl en propositie. Vanuit het merkgeloof ‘Music starts here’ ben je bij 3FM de eerste die alles te horen krijgt over muziek, content, festivals en wat al niet meer.

hallo,

Het samengaan van Fieber en Tritel was de perfecte aanleiding om ICT-oplossingen voor het Nederlandse MKB op een nieuwe en verfrissende wijze te presenteren.

Lotto

Om alle Lotto-medewerkers en retailers te ‘trainen’ werd de interne campagne ‘1 van de 45 redenen om mee te spelen’ opgestart.

Heerema

Onze Kapel werd gevraagd voor het concept, de communicatie en productie van de officiële doop in Singapore. Met een team van Nederlandse eventspecialisten werd een bijzondere show ontwikkeld die daarna met lokale partners door ons werd geproduceerd. Een passend event voor een meer dan indrukwekkend schip.

Royal Joh. Enschedé

Royal Joh. Enschedé heeft meer dan 300 jaar ervaring in het creëren en bewaken van concrete en emotionele waarde.

Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit