Wat als je legendarische topsporters inzet als ambassadeur voor een lokale retailer in sportartikelen. Juist, dan sta je meteen met 1-0 voor.
Wout Bergers wilde zich opnieuw positioneren. En vroeg ons om een compleet nieuw visueel concept voor zijn retailformule, winkel(inrichting) en huisstijl. Waarbij het productassortiment van de verschillende sporten direct in het oog sprong.

Topsport van de bovenste plank
De winkel werd voorzien van spetterende kleurexplosies om alle productgroepen te presenteren. Voor de productie van het interieur is een combinatie van hout, ijzer en beton gebruikt. Sterke, maar relatief goedkope materialen. Het geeft de winkel een urban look-and-feel. Eigentijds, stoer en helemaal van nu.


“Ronaldo die mijn winkel promoot? Yeah right!”



Van bus naar sportwagen
Ook het bedrijfsbusje werd omgetoverd, tot een opvallende sportwagen. Wout Bergers gaat hard!

Scoren met een knalharde actie
Om mensen te activeren naar de winkel toe te komen, bouwden we aan een knallende actiecampagne. Waarbij je kortingen van 20, 30, 40 en zelfs 50% kon scoren. Alle middelen werden in flitsende kleuren gecommuniceerd. Van productlabels en plafondhangers tot aan dranghekken en diverse POS-materialen.








