Trek in Eats lekkers?

Merk: Uber Eats
Website: ubereats.com
Datum: november 2019
Onze kapel: campagnes, activatie

Uber Eats is een relatief nieuwe speler op het gebied van maaltijdbezorging. Om het merk in de belangrijkste markten, de grote steden zoals Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag, te activeren werd ons gevraagd om een outdoor campagne te ontwikkelen die het merk zichtbaar maakt en mensen direct aanzet tot bestellen. En, oh ja. 4 dagen later moesten de eerste uitingen al zichtbaar zijn…

OK-Uber-Eats-communicatie

Door een simpele maar doeltreffende vraag te stellen maken we Uber Eats top-of-mind en motiveren we de hongerige doelgroep direct tot handelen. De naam wordt direct onderdeel van de boodschap, zodat we Uber Eats synoniem maken voor het bestellen van eten. Waar, wat en wanneer je maar wilt. We koppelen Uber Eats direct aan het verlangen naar een lekkere maaltijd en zetten aan tot handelen zonder opdringerig te zijn. Door het toevoegen van de promocode geven we een extra motivatie om direct tot bestellen over te gaan. De campagne werd ondersteund door online uitingen, promoties en flyering.

Onze-Kapel-Uber Eats_Campagne_Rotterdam
JCDecaux - Uber Eats - Abri's - onze kapel
Uber Eats_Amsterdam_The Capital_I
uber eats campagne onze kapel
Campagne-Uber-Eats-Amsterdam