Blauwer dan blauw wordt het niet

Merk: Telfort
Website: telfort.nl
Datum: 7 August 2017
Onze kapel: Interne communicatie, brand activation, technology & development

Met ‘Doe er je voordeel mee’ introduceert Telfort zijn nieuwe propositie. Deze vernieuwing moet bij de eigen medewerkers zichtbaar gevoeld en beleefd worden.

Met de aanscherping is het merk nog meer zichzelf geworden. Blauwer dan blauw als je het ons vraagt. Deze interne propositie is vanaf nu het uitgangspunt in alle communicatie. Van de binnenkomst van nieuwe medewerkers tot het uitzwaaien van oud-collega’s. En alles daartussenin.

Liefdevolle aftrap

Op 14 februari ontving iedereen een valentijnskaart. De liefde voor het merk en elkaar werd direct bevestigd.

Telfort Campagne Valentijnskaart

“Doel is om Telfort nog steviger in ieders blauwe hart te vestigen.”

Blauwe doorvertaling

De campagne werd verder ingevuld met verschillende Blauwer dan Blauw-items.

Telfort Campagne T-shirts
Telfort Thermoskan Campagne
Telfort Blauwe Zone
Telfort Blauwer dan Blauw campagne
Telfort Mobiel Hoesje
Telfort Blauwer dan bauw Molskine

Blauwe zone

Op alle callcenters en het hoofdkantoor werd een blauwe zone geïnstalleerd. Een slim, modulair opgebouwde wand waarop onder andere de merkwaarden en allerlei boodschappen worden gecommuniceerd. En interactieve werk- en ontmoetingsplek.

Telfort Blauwe Zone
Telfort Blauwe Zone Kantoor