The best way to predict the future…

Merk: Sogeti
Website: sogeti.nl
Datum: september 2017
Onze kapel: brand activation, event marketing, digital marketing, technology & development

Sogeti maakt met ruim 2400 IT-professionals en digital experts (de Technology Leaders) de digitale transformatie van elke organisatie succesvol. Om de ambitie van het bedrijf – beste IT-dienstverlener van Nederland – waar te kunnen maken, organiseert Sogeti een jaarlijkse kick-off voor eigen medewerkers.

Wow-effect

Doelstelling was om een event te organiseren waar je echt bij geweest moet zijn. Ook moest duidelijk worden dat Sogeti voorop loopt met de nieuwste ontwikkelingen. En welke stappen nog genomen moeten worden en wat er van de Sogetisten zelf wordt verwacht. Zodat het bedrijf echt klaar is voor het nieuwe jaar.

Wij werden gevraagd voor een impactvol concept, en om het totale event neer te zetten.

Communicatie

Al bij het uitnodigingstraject werden mensen warm gemaakt voor de wat ze op de kick-off te wachten stond.

sogeti-1000x1000-banner-ipad

Locatie

In het Amsterdam Theater werden alle bezoekers enthousiast gemaakt met een waanzinnige 180° film.
Om vervolgens door Jim Stolze en verschillende experts geïnspireerd te worden over de belangrijkste innovaties en onderwerpen op technologisch gebied.

TechLabs

In de TechLabs werden de Sogetisten verder geïnspireerd en geactiveerd. Robot Pepper en studenten van de TU Delft gaven korte demo’s over allerlei technologische innovaties op het gebied van Virtual Reality, digitale muziek, blockchain en chatbots.