Radio 4 Campagne

Klassieke muziek versterkt emoties en prikkelt de fantasie. Iedereen ervaart het op zijn eigen manier. Wat de muziek precies met je doet, is lastig uit te leggen aan anderen. Maar hoe dan ook, het komt bij je binnen.

“De Hart & Ziel Lijst maakt altijd veel bij me los.”

Om een groot bereik te creëren, ontwikkelden we samen met NPO een activatiecampagne waarbij geen medium onbenut werd gelaten.

Radio 4 Campagne
Radio 4 Campagne
Radio 4 Campagne
Radio 4 Campagne

Tv-commercials

Op tv en radio deelden mensen hun persoonlijke gevoelens die klassiek bij hen oproept.

Live activatie

Om de impact van klassiek ook in real life te laten ervaren, werden treinreizigers verrast met een klassieke aria, persoonlijk gezongen door Tania Kross.

Klassiek komt bij je binnen

NPO Radio 4 wil met de Hart & Ziel Lijst en het Hart & Ziel Festival een breder publiek trekken voor klassieke muziek. De radiozender klopte bij ons aan voor een campagne die voor meer aandacht voor deze muziekstroming ging zorgen.

Merk: NPO Radio 4
Website: radio4.nl
Datum: 18 December 2017
Onze kapel: Print, outdoor, activatie, guerrilla, tv, radio