Je had nu ook bij Pathé kunnen zitten

Om Nederland te activeren om tijdens de herfst naar Pathé te gaan, werd er een campagne ontwikkeld die je motiveert om eens iets bijzonders met je dag te doen.

Alle saaie momenten zoals op de bus wachten, of je zit uit verveling te instagrammen of in de file staan, zijn momenten waar je ook iets leuks had kunnen doen. Naar Pathé gaan en de beste films kijken bijvoorbeeld. De ultieme bioscoop ervaring die je op elke moment van de dag of avond kunt beleven. Zo maakt Pathé van een gewone dag, een bijzondere dag. De campagne is tijdens de herfstvakantie te zien en horen in OOH, op de radio, via online bannering en in je social media tijdlijn.

Merk: Pathé
Website: pathe.nl
Datum: oktober 2018
Onze kapel: campagnes, digital marketing,

Via outdoor media zoals abri’s, billboards en mupi’s werd het thema geladen bij de mensen onderweg.

Pathe—herfstcampagne—abri-1
Pathe—herfstcampagne—abri-2
Pathe—herfstcampagne—abri-3
Pathe—herfstcampagne—abri-4

Volgens Susanne Damen, manager Brand & communications bij Pathé is de campagne kenmerkend voor de nieuwe merkbelofte van Pathé, waarin de gedachte ‘Pathé excites your day’ centraal staat.

Op Facebook en Instagram prikkelden we scrollende social junkies met uitdagende posts en kleine stukjes uit de trailer.

De dagelijkse filerijders en thuiszittende ouders bereikten we met pakkende radiocommercials.

In print en via huis-aan-huis flyers kwamen het filmaanbod en de extra kortingsacties van Pathé binnen bij de doelgroep.

Via bannering werd de doelgroep geactiveerd direct z’n tickets te boeken voor zijn favoriete film in de herfst.