Brand book vol emotie

Merk: NPO Radio 4
Website: nporadio4.nl
Datum: maart 2018
Onze kapel: Brand development, interne communicatie, brand design

Muziek is emotie. Klassieke muziek gaat nog een stukje dieper. Recht je hart in. Het raakt je, laat je huilen, lachen of brengt je in vervoering. Kortom, klassiek komt bij je binnen. Dit werd dan ook het nieuwe thema voor de radiozender, die zich meer op de emotie wil richten van haar luisteraars.

Om de nieuwe propositie bij alle medewerkers van NPO Radio 4 tussen de oren te krijgen, werden we gevraagd om het brand book te ontwikkelen. Waar je de emotie die klassiek bij je losmaakt, gewoonweg voelt en ervaart.

Opvallend cadeau

Het brand book werd fraai verpakt en als cadeau overhandigd aan iedereen die op de lancering aanwezig was. Een koptelefoon was het leuke extraatje dat klassiek letterlijk bij je binnenkomt.

NPO-Radio-4-afbeeldingen-1000x1000-verpakkingNPO-Radio-4-afbeeldingen-1000x1000-boek-cover

Gidsrol

NPO Radio 4 zet de luisteraars centraal en maakt in uitzendingen, op live events en tijdens concerten duidelijk wat klassiek voor hen kan betekenen. Zij neemt de taak van gastvrije gids op zich om de luisteraars aan de hand te nemen door het enorme aanbod van klassieke muziek.