Met het eenvoudig invullen van een actiecode op de website wist je of er voor jouw 2 stoelen waren gereserveerd op de Oranje-tribune.

Aanjagers

De actie werd aangejaagd met E-dm’s richting actieve spelers en actieflyers op alle NLO-verkooppunten.
Uiteindelijk vertrokken er 40 winnaars naar de Olympische Winterspelen.

Better safe than sorry

Zekerheid is geboden. Tijdens het development van de site werden de nodige stress-tests uitgevoerd. Zo wisten we zeker dat meer dan 50.000 deelnemers tegelijk konden deelnemen aan de actie.

Olympische Winterspelen

Nederlandse Loterij is hoofdsponsor van Team NL. Iedereen die in januari meespeelde met een van de spellen van NLO maakte automatisch kans op een te gekke extra prijs; Twee tickets naar de Olympische Winterspelen in PyeongChang, Zuid Korea. Inclusief toegang tot het Holland Heineken Huis.

Voor deze actie werd onder andere een uitnodigende key visual en een responsive actiepagina ontwikkeld. Ja, ook het technische gedeelte. Inclusief code generator en de online beveiliging.

Merk: Nederlandse Loterij
Datum: januari 2018
Onze kapel: Digital marketing, web development