Toy Fair Party 2018

Merk: Nickelodeon
Datum: 12 February 2018
Onze kapel: brand activation, event marketing

VIACOM ontwikkelde begin 2018, tijdens de Spielwaremesse in Nürnberg, de Nickelodeon Toy Fair Party. Een geweldig event waar rond de 400 exposanten van de beurs op afkomen. Aan ons om de creatieve invulling van dit feest te ontwikkelen.

Omdat de Spielwaremesse volledig in het teken staat van speelgoed, bedachten we een waar kinderfeestje. En wat is nu leuker dan als volwassene het kind in je naar boven halen?

Aankleding event

De aankleding van het event was bepalend voor het feest. Het gaf echt het gevoel alsof je op het ultieme kinderfeestje bent beland. Een kleurrijke combinatie van grote Twisterstippen, super relaxte zitzakken, life size ballenbak en een flinke hoeveelheid tv’s waarop constant SpongeBob en andere Nickelodeon-series werden afgespeeld.

“Het leven is een feest. En dat gaan we vieren!”

Entertainment

Onze welbekende partyband Men & Cherry met o.a. DJ Denniz was van de partij. Zij namen als geen ander de muziek voor hun rekening.

Uiteraard was er ook genoeg te drinken en te eten. Hamburgers werden afgewisseld met pizza, hotdogs en patat. Ook was er een popcornstand en een ijskraam aanwezig en kon iedereen genieten van slushpuppies met een volwassen twist 🙂

Je wordt thuisgebracht

Om het feest compleet te maken kreeg iedereen als blijvende herinnering een cadeautje mee naar huis in de vorm van bellenblaas en slime-gums.