Madurodam. Moet je meemaken.

Merk: Madurodam
Website: madurodam.nl
Onze kapel: brand activaton, brand design, campaign

Madurodam is één en al beleving. Van het park tot de spectaculaire attracties. Onze Kapel ontwikkelde een overkoepelende merkbelofte met de daarbij behorende communicatiestrategie, vormgeving en fotografie.

Van passief ontdekken naar actief beleven

Iedereen kent Madurodam van de kleine huisjes. Maar daarnaast zijn er verschillende attracties toegevoegd aan het park. Je beleeft Nederland letterlijk en figuurlijk op z’n grootst in Madurodam. Aan ons de taak om de beleving van Madurodam nog aantrekkelijker te maken.

Madurodam-zomercampagne-onze-kapel

Communicatie

In Madurodam kun je zelf ervaren hoe het is om rond te neuzen in de Gouden Eeuw, ontdek je hoe het voelt om Nederland te redden van het water en voel je hoe het is om een echte voetbalkampioen te zijn. Door het ‘meemaken’ de kern van de communicatie te maken, verbinden we alle onderdelen van het park en brengen we de overkoepelde merkbeleving prominent naar voren.

madurodam-onze-kapel-nieuw-amsterdam

Merkidentiteit

De Madurodam diamant is jouw venster tot alles wat Nederland groot maakt. Het geeft je toegang tot een tastbare beleving die inspireert en vermaakt. We zien de diamant als een iris dat zich opent om je de grootse beleving te laten zien.

Madurodam-Advertenties-onze-kapelmadurodam-onze-kapel-merkidentiteit

Fotografie

In plaats van in fotografie te focussen op het tonen van het park en de attracties, richten we ons op de beleving van de bezoeker. We werken met Point-of-view fotografie waarmee we je het beeld inzuigen en de attracties dichtbij jouw beleving brengen. Niet geobserveerd van een afstandje maar er vlakbij of middenin, zodat we het echt beleven.