Stap in de geschiedenis van de vooruitgang

Merk: Louwman Museum
Datum: juli 2019
Onze kapel: brand activaton, brand design, digital marketing

In het Louwman Museum sta je tussen meer dan 130 jaar menselijke en maatschappelijke vooruitgang. Nergens kom je dichter bij de meest beroemde en bijzondere symbolen van technologische en esthetische innovatie. Het Louwman Museum maakt de geschiedenis van de vooruitgang tastbaar en toegankelijk voor iedereen.

Onze Kapel ontwikkelde een nieuwe merkbelofte en communicatiestrategie voor het Louwman Museum. Zowel richting het publiek in binnen- en buitenland als richting de zakelijke doelgroepen.

De unieke collectie van het Louwman Museum wordt gepresenteerd als symbool van verbeelding. Hiermee tonen we niet alleen de geschiedenis van de auto maar laten we elke bezoeker de geschiedenis ervaren van de menselijke drang om zich te verbeteren, bevrijden en onderscheiden.

onze-kapel-Louwman-keyvisual
onze-kapel-Louwman-keyvisual2
onze-kapel-Louwman-keyvisual3
onze-kapel-Louwman-keyvisual4

In een serie visueel impactvolle beelden presenteren we de iconische auto’s uit de collectie van het Louwman Museum.

Louwman-museum-campagne-stories

De kleurrijke uitstraling van de uitingen staan aan de basis van een ‘always-on’ online en social campagne richting alle doelgroepen. Van dynamische banners tot teasende Youtube pre-rolls.

Louwman-museum-Social-Tijdlijn
Louwman-museum-always-on-campagne-

In de verschillende social media kanalen vertellen we de verhalen achter de iconen uit de collectie. Van de eerste stoomauto tot auto-geïnspireerde schilderkunst en unieke objecten uit de geschiedenis van de mobiliteit.

Richting de zakelijke doelgroep wordt het museum gepresenteerd als inspirerende en verrassende locatie voor evenementen en meetings. Zowel de collectie als de unieke ruimtes worden op een opvallende én inhoudelijke wijze gecommuniceerd.

Louwman-museum-zakelijk-huren-brochure

Bekijk ook onze case voor de Dwergauto’s op ware grootte
campagne