De merkherkenbaarheid was na 3 weken al met 10% gestegen
Boegbeeld van deze campagne werd autoliefhebber en -ondernemer Jeroen van den Berg. Hij ging de uitdaging aan om met zijn forse lichaam fysiek plaats te nemen in het allerkleinste exemplaar van de tentoonstelling: de Peel P50.

Overal zichtbaar
We zien Jeroen in de allerkleinste dwergauto door het museum toeren op Youtube, Instagram en Facebook. Niet alleen de dwergauto’s zijn hierin te bewonderen, maar ook de rest van de bijzondere collectie van het Louwman museum. Twee vliegen in één klap dus. Langs de snelwegen keek Jeroen je aan. En op abri’s was hij zelfs op ware grootte te bewonderen in zijn dwergauto! Je kon haast niet om hem heen tijdens de campagneperiode.

Perfecte middelenmix
De campagne had 2 pijlers: outdoor en online. Op abri’s, billboards en snelwegmasten was Jeroen in de opvallende blauwe Peel P50 overal te zien. Voor online ontwikkelden wij een grote collectie content in de vorm van fotografie, film en animaties. Via preroll commercials, display ads en natuurlijk social werd de campagne continu geboost richting autoliefhebbers, gezinnen en museumbezoekers.