Alle ruimte bij KPN XL

Merk: KPN XL
Website: kpn.com
Datum: mei 2017
Onze kapel: Instore & retail communicatie, content marketing, brand development, technology & development

Bij de KPN XL-winkels kunnen ondernemers terecht voor het beste op het gebied van persoonlijk advies, service, reparatie, producten en workshops. Om dat goed in beeld te brengen, was een optimistische beeldtaal en een nieuwe campagne gewenst.

De klant moet het gevoel hebben dat hij voor alles wat met telefonie, internet en tv te maken heeft, bij KPN XL terecht kan. Het inzicht dat KPN alles in huis heeft voor ondernemers, werd dan ook de basis van de campagne.

Alle ruimte voor…

Naast dat de winkels over het algemeen een stuk groter zijn, krijg je er letterlijk alle ruimte. Voor persoonlijk advies over de nieuwste producten en diensten, facturaties en contracten. Of om bijvoorbeeld Interactieve TV zelf uit te proberen en ter plekke je toestel te laten repareren. Ook heb je de mogelijkheid om verschillende workshops te volgen die de zaak ten goede komen.

Duidelijk zichtbaar

De nieuwe campagne brengt de diensten van KPN XL duidelijker en toegankelijker over. Met klanten die goed geholpen worden en tevreden de winkel verlaten. De campagne werd landelijk doorgevoerd in abri’s, lokale media en online.