Samen brengen we Nederland vooruit

Merk: KPN
Website: www.kpn.nl
Datum: oktober 2016
Onze kapel: event marketing, brand design

Ons groene kikkerlandje vooruitbrengen. Dat lukt je niet alleen. Maar door samen te werken krijg je het wellicht wel voor elkaar. KPN brengt de top van Nederland daarom ieder jaar letterlijk samen in het Rijksmuseum om elkaar te laten inspireren.

KPN organiseert jaarlijks de Rijksmuseum Top. Een inspirerend event voor topbestuurders van Nederland. En of wij hiervoor het concept en het uitnodigingstraject wilden ontwikkelen. Top, dachten we.

Samen

In het museum kwamen oude en jonge meesters letterlijk samen. Samen is het credo om Nederland vooruit te helpen. De gelijkenissen tussen oud en nieuw werden verbeeld aan de hand van bestaande schilderijen en portretten van de sprekers.

“Met elkaar kunnen we veel bereiken. Heel veel.”

Inspirerende sprekers

Tijdens het event deed Jimmy Nelson zijn verhaal over bijzondere volksstammen in de wereld. Ruben van Zwieten inspireerde ons met zijn persoonlijke verhalen, inzichten en doelen. Het event werd muzikaal ondersteund door optredens van Iris Hond en Typhoon.

Weggevertje

Na afloop ontvingen de gasten een gesigneerd exemplaar van het boek van Jimmy Nelson.