Het recept voor een goed gesprek

Merk: KPN
Website: kpn.com
Datum: oktober 2017
Onze kapel: web development, brand activation, event marketing,

Om de beste dienstverlener van Nederland te worden, wil KPN met haar klanten in gesprek. Dit om nog beter inzicht te krijgen in waar de producten en de dienstverlening van KPN voldoet aan de verwachtingen dan wel verbeterd kan worden.

Vanuit het inzicht dat de beste gesprekken thuis aan de keukentafel plaatsvinden, ontwikkelden wij het concept: Het recept voor een goed gesprek’. Klanten werden persoonlijk uitgenodigd door de directie en topmanagers van KPN om op een informele manier samen een heerlijk 3-gangen diner te bereiden in de Kookfabriek. Dit onder de professionele en enthousiaste leiding van topchef Pierre Wind.

Uitnodigingstraject

We ontwikkelden het totale uitnodigingstraject; een uitnodigingsmail, een interactieve aanmeldsite en een bevestigingsmailing.

Duidelijk aanwezig

80 managers, directieleden en klanten doken de keuken in. Om met elkaar in gesprek te gaan, terwijl zij samen het diner bereidden. Een intieme manier om van elkaar te horen waar nu echt behoefte aan is. Bij aankomst werd iedereen verrast met een fraai kookschort. Ook was de communicatie rondom het thema duidelijk aanwezig.

Receptenboekje

Tijdens het volgen van de menu’s en het voeren van de gesprekken was het voor directie en managers mogelijk om aantekeningen te maken in het daarvoor bestemde notitieboekje.

Sympathieke opvolging

Iedereen die deelnam aan de Klantendag ontving van KPN een leuk bedankkaartje rond de kerstdagen.