Discover 50 years of reliable strength

Merk: Jumbo Maritime
Datum: april 2018
Onze kapel: brand design, brand activation, interne communicatie, technology & development, web devolopment

Jumbo Maritime vierde zijn 50-jarig jubileum met 12 maanden lang interessante activiteiten voor de eigen medewerkers en klanten. Waarbij met trots werd teruggekeken op behaalde successen, de vloot en persoonlijke prestaties. En vooruitgekeken werd naar toekomstige projecten, plannen en innovatieve activiteiten.

Aan ons om een inspirerend programma te ontwikkelen dat werknemers en klanten actief betrokken maakte bij het bedrijf. Waarbinnen alle facetten van het bedrijf aan bod kwamen.

Met het thema ‘Discover 50 years of reliable strength’ namen we iedereen mee in de successen van het bedrijf door de jaren heen, onder andere met foto’s en videocontent, maar ook in persoonlijke interviews, met online activaties en tijdens live events. Hierbinnen stonden de merkwaarden kennis, betrouwbaarheid, ambitie en innovatie centraal.

Om alle jubileumcontent aan elkaar te verbinden, werd een special jubileumlogo en een krachtige communicatiestijl ontwikkeld.

Wereldwijd bereik

Om iedereen te bereiken met het programma en om specifieke activaties onder de aandacht te brengen, ontwikkelden we verschillende communicatiemiddelen. Van eenvoudige placemats, een website en social media content tot activaties voor werknemers op de schepen en aankleding van het hoofdkantoor.

“Onze merkwaarden betrouwbaarheid, ambitie, kennis en innovatie komen goed tot uiting in het programma.”