Sneller, voordeliger, makkelijker

Merk: Hoogwerkt
Website: hoogwerkt.nl
Datum: september 2017
Onze kapel: brand design, digital marketing, webdevelopment

De lat ligt hoog als het gaat om de nieuwe standaard van hoogwerkers. Tegenwoordig wil iedereen 100% duurzaam, snelheid, voordeel en eenvoud. Hoogwerkt komt met hun assortiment iedereen tegemoet.

Hoogwerkt sneller. Hoogwerkt voordeliger. Hoogwerkt makkelijker. En nu ook in Haarlem, Groningen en Rotterdam. Om deze jonge speler in de wereld van 100% elektrische hoogwerkers te positioneren werd er door ons op hoog niveau gewerkt aan een pakkende merknaam, een opvallende identiteit en een activerende (online) campagne.

Dynamische stijl

Een stevig logo geeft kleur aan het bedrijf. De grafische weergave van daken, skylines en gebouwen, maakt de communicatie dynamisch, strak en zakelijk. Het herkenbare turquoise wordt versterkt met witte en antraciete kleurvlakken.

Hoogwerkt met verschillende machines

Op basis van onze ontwerpen, werd ook het volledige assortiment voorzien van de turquoise kleur. Extra herkenbaar in elke vorm en op elke hoogte.

Hoogwerkt lokaal

De eerste vestigingen van Hoogwerkt werden geopend in Haarlem, Rotterdam en Groningen. Ter kennismaking ontvingen lokale ondernemers een opvallende direct mail gesterkt met een hoge korting.

Hoogwerkt op social

De campagne werd versterkt via een e-mailcampagne en social media offensief om potentiële klanten kwalitatief te bereiken. Hierin speelden we in op de belangrijkste pijlers van het bedrijf; slimmer, duurzamer, voordeliger en de unieke breng-en-ophaalservice.

Hoogwerkt online

Op de website www.hoogwerkt.nl kun je je als gebruiker eenvoudig kunt registreren. Met slimme banners op basis van locatie, prijzen we de belangrijkste voordelen aan.