Prrr… ik ben lit

Merk: FUNX
Website: funx.nl
Onze kapel: Campagne

De Dixte beats, moves, rhymes en tracks knallen uit je speaker. FunX komt met de Dixte 1000. De lijst vol urban, hiphop, drum&bass, etc.

Om de lijst aan te jagen, diende er nog wel even een opvallende campagne ontwikkeld te worden. Eentje waarover gesproken zou worden, die viral zou gaan, die de doelgroep die nauwelijks te bereiken is, wel even zou bereiken. Cool. Vet. Dik. Wij houden wel van een uitdaging.

Overal uit je plaat

Op stations, schoolpleinen, bij bushokjes en in de straten van grote steden, maar ook op Facebook, Snapchat en Instagram werden de dixte lyrics gebruikt om de FUNX Dixte 1000 te promoten.

Think inside the box

Op schoolpleinen, in winkelcentra en bij uitgaansgelegenheden plaatsten we een ‘live’ speakerbox. Een miniclub met dj-booth waar je uit zijn plaat kon gaan. Op de beste beats en tracks van de lijst.

FunX-images-1000x1000-djbooth-1
FunX-images-1000x1000-djbooth-2
FunX-images-1000x1000_locatie-box
FunX-images-1000x1000_locatie-box-2

Prank

Samen met NPO lieten we bij een aantal jongeren hun dixte droom uitkomen. Zij werden verrast met een live performance en een meet&greet met hun favoriete urban, hiphop en rap-artiest, waaronder Jonna Fraser. Check die video.