Een opgeruimd gevoel

Merk: City Box
Datum: mei 2014
Onze kapel: Brand development, brand design, interne communicatie, digital marketing, brand activation

City Box wilde zich met een frisse huisstijl opnieuw positioneren op de markt van de self-storage. Hierbij dienden de kernwaarden ontzorgen, gemak, betrouwbaar en vooruitstrevend duidelijk tot uiting te komen.

Wie een opgeruimd huis heeft, heeft een opgeruimd gevoel in z’n hoofd. City Box maakt het mogelijk. Vanuit deze gedachte is de complete huisstijl en communicatie-uitstraling ontwikkeld. Waarbij het vierkante beeldelement de basis vormt van een opgeruimd blokkenstramien.

Een frisse website

Ook in alle online middelen werd de nieuwe huisstijl doorgevoerd.

Praktisch en slim

Om aan te geven hoe praktisch een citybox ingedeeld kan worden, ontwikkelden we voor elk formaat een 3D-tekening.
Zo zie je direct wat de capaciteit van elke box is. En wat je er zoal in op kunt slaan. Makkelijk.

Overal aanwezig

Om de voordelen actief te beleven, ontwikkelden we een opvallende guerrilla-actie.
Op verschillende locaties en evenementen in Nederland komt City Box uit de hoek met een 3D billboard.
Levensgrote boxen werden o.a. bij Villa ArenA, de TT in Assen en op de boulevard van Scheveningen geplaatst.
Gevuld met specifieke items, inhakend op de locatie en event. In één oogopslag werd duidelijk dat je dankzij
City Box weer ruimte in huis, kast of rommelschuurtje hebt.

Lokale marketing

Voor lokale vestigingen ontwikkelden we ‘websites op maat’ om klanten een kijkje te geven in
de ruimte en mogelijkheden van City Box. Aanvullend ontwikkelden we de complete instore
aankleding en verpakkingslijn voor praktische oplossingen.