Het inzicht dat de twee hotels meer in huis hebben dan je in eerste instantie verwacht, zoals sfeervolle kamers, een rustieke omgeving, een privéboot, een prachtige lobby, een cocktailbar, etc. vertaalden we naar ‘The hotel you didn’t know you were looking for.’ Vanuit deze claim communiceerden we alle onverwachte voordelen van de hotels.
De locatiebepaling van de onverwachte ontdekkingen was de inspiratie voor de vormentaal van de campagne. De communicatieboodschappen plaatsten we in een pointer; eenvoudig toe te passen in diverse formaten met verschillende doeleinden.
Met sfeervolle fotografie creëerden we een frisse, toegankelijke sfeer die prikkelt en past bij de onverwachte verrassingen.
Via social kanalen (Facebook, Instagram, LinkedIn) inspireerden we bezoekers met de interessante facetten van de hotels. De lobby, de cocktailbar, het ontbijt, de service, de presentatieruimtes… alle voordelen van de hotels kwamen aan je voorbij. Zo gaven we verdieping aan het verhaal en gingen we verder dan alleen een teasende boodschap. Ook plaatsten we korte video’s, stories en cinemagraphs om mensen te activeren naar de profielpagina.