ABM AMRO Campagne één tweetje

Met het inzicht ‘de klant is dichterbij dan je denkt’ activeerden we de medewerkers tot het maken van het ‘een-tweetje’, een duo-selfie met zijn of haar klant. In een tweetje van max. 80 karakters deelde de klant zijn persoonlijke verhaal en zijn advies aan de bank over hoe de service geoptimaliseerd kan worden.

Met verschillende activerende middelen gaven we een unieke vorm aan de campagne.

ABM AMRO Campagne één tweetjeABM AMRO Campagne één tweetjeABN Amro één tweetje campagne

“De service van een bank veranderen in maximaal 80 tekens. Moet lukken.”

Inzendingen werden verzameld op een actiesite en in een eenmalige uitgave gebundeld. Een collector’s item pur sang.

ABN Amro één tweetje campagneABM AMRO Campagne één tweetjeABN Amro één tweetje campagne

Goed onthouden!

Welke uitspraak hoort bij welke klant? Het EenTweetje Memory-spel gaf op een leuke manier inzicht in de ideeën, visies en mogelijkheden voor de bank.

ABN Amro één tweetje campagne

Win een 3D’tje met jouw een-tweetje

De beste tips, de leukste adviezen en de inzendingen met de meeste likes werden beloond met een 3D’tje van de medewerker en zijn klant.

ABN Amro één tweetje campagne

#één-tweetje

De klant is dichterbij dan je denkt. Iedereen heeft dus wel een klant van ABN AMRO in zijn directe omgeving? Maar hoe brengt je nu alle medewerkers met hem of haar in gesprek? En hoe komt dit alles dan ook nog samen in een sympathieke actiecampagne?

ABN AMRO wilde dat wij het activatiethema ontwikkelden en de campagne uitrolden. Wij ontwikkelden in precies 80 tekens een slimme zet, al zeggen we het zelf.

Merk: ABN AMRO
Website: abnamro.nl
Datum: december 2017
Onze kapel: Instore marketing, print, POS, activatie